Master data

Title: Handbuch Organisationsentwicklung Neue Medien in der Lehre. Dimensionen, Instrumente, Positionen
Subtitle:
Abstract: Ziel dieses Organisationsentwicklungshandbuchs ist es, den Einsatz neuer Medien in der Lehre als eine Aufgabe der Institution Hochschule zu beschreiben. Diese Perspektive soll es ermöglichen, die organisatorischen Voraussetzungen für E-Learning darzustellen und daraus Konsequenzen für die Organisationsentwicklung an Hochschulen zu ziehen.
Keywords:
Publication type: Other publication (Authorship)
Publication date: 2005 (Print)
Published by: -
Title of the series: -
Volume number: -
Issue: -
First publication: Yes
Page: -
Total number of pages: 200 pp.

Versionen

Keine Version vorhanden
Publication date: 2005
ISBN:
  • 3-8309-1462-8
ISSN: -
Homepage: http://www.waxmann.de/kat/1462.html

Authors

T. Pfeffer
No Data available
*
A. Sindler
No Data available
*
A. Pellert
No Data available
*
M. Kopp
No Data available
*
Thomas Pfeffer (internal)

Assignment

Organisation Address
Fakultät für Sozialwissenschaften
 
Institut für Gesellschaft, Wissen und Politik
Lakeside Haus B07b, Raum B07.1.117
9020 Klagenfurt
Austria
   SOKPOL@aau.at
To organisation
Lakeside Haus B07b, Raum B07.1.117
AT - 9020  Klagenfurt

Publisher

No Publisher selected
Migrated publisher: Waxmann (Münster, New York, München, Berlin )

Categorisation

Subject areas No subject area selected
Research Cluster No research Research Cluster selected
Citation index
  • n.a.
Information about the citation index: Master Journal List
Peer reviewed
  • Yes
Publication focus
  • Science to Science (Quality indicator: n.a.)
Classification raster of the assigned organisational units:
working groups No working group selected

Cooperations

No partner organisations selected

Articles of the publication

eLearning als Leistung der Hochschule. Sechs Aufgaben der Organisation
eLearning als Leistung der Hochschule. Sechs Aufgaben der Organisation (2005)

T. Pfeffer
Handbuch Organisationsentwicklung Neue Medien in der Lehre. Dimensionen, Instrumente, Positionen
No Publisher selected

to publication