604.812 (19S) Research Seminar: International Marketing II

Sommersemester 2019

Anmeldefrist abgelaufen.

Erster Termin der LV
13.03.2019 08:00 - 14:00 , HS 5
... keine weiteren Termine bekannt

Überblick

Lehrende/r
LV-Titel englisch
Research Seminar: International Marketing II
LV-Art
Seminar (prüfungsimmanente LV )
Semesterstunde/n
1.0
ECTS-Anrechungspunkte
2.0
Anmeldungen
10 (30 max.)
Organisationseinheit
Unterrichtssprache
Englisch
LV-Beginn
13.03.2019
eLearning
zum Moodle-Kurs

LV-Beschreibung

Intendierte Lernergebnisse

To join the course, you must be enrolled in the master program "International Management.  Students typically enroll in this class in their final semester, after their return from abroad.

In the second part of the Research Seminar Marketing students present and discuss their own master thesis and get feedback from other students and the teacher.

Lehrmethodik

Presentation of the current status of the master thesis;  feedback from other students and teacher

Inhalt/e

see above

Prüfungsinformationen

Beurteilungsschema

Note/Grade Benotungsschema

Position im Curriculum

  • Masterstudium International Management (SKZ: 908, Version: 16W.1)
    • Fach: Masterarbeit (Research Seminar) (Pflichtfach)
      • Research Seminar Part II ( 0.0h SE / 2.0 ECTS)
        • 604.812 Research Seminar: International Marketing II (1.0h SE / 2.0 ECTS)

Gleichwertige Lehrveranstaltungen im Sinne der Prüfungsantrittszählung

Diese Lehrveranstaltung ist keiner Kette zugeordnet