530.415 (19S) Argumentativno pisanje (= LA neu: Kurs 4, SLG.002) Dialog in argument

Sommersemester 2019

Anmeldefrist abgelaufen.

Erster Termin der LV
01.03.2019 10:00 - 12:00 , N.0.18
... keine weiteren Termine bekannt

Überblick

Lehrende/r
LV Nummer Südostverbund
SLG02001UL
LV-Titel englisch
Dialogue and argument
LV-Art
Kurs (prüfungsimmanente LV )
Semesterstunde/n
2.0
ECTS-Anrechungspunkte
3.0
Anmeldungen
5 (30 max.)
Organisationseinheit
Unterrichtssprache
es wurde keine Unterrichtssprache angegeben
LV-Beginn
01.03.2019
Seniorstudium Liberale
Ja

LV-Beschreibung

Intendierte Lernergebnisse

Študentje naj bi skozi tečaj postajali vse bolj občutljivi za vprašanje konstruktivne komunikacije (analiza dialoga) in argumentacijo v govoru in pri pisanju.

Lehrmethodik

Predavanje, analiza, diskusija, referati.

Inhalt/e

Dialogi izbranih literarnih del, izbrane tv oddaje, izbrani zvočno posnetki.

Literatur

Bo sproti javljena pri tečaju. 

Prüfungsinformationen

Prüfungsmethode/n

Ustno, pistno.

Prüfungsinhalt/e

Dobro teoretično in praktično poznavanje dialoga in argumentacije. 

Beurteilungskriterien/-maßstäbe

Aktivno sodelovanje pri tečaju, pisno izdelana in analizirana analiza (argumentiranega) dialoga. 

Beurteilungsschema

Note/Grade Benotungsschema

Position im Curriculum

  • Bachelor-Lehramtsstudium Bachelor Unterrichtsfach Slowenisch (SKZ: 428, Version: 15W.2)
    • Fach: Sprachausbildung 2 (Pflichtfach)
      • SLG.002 Kurs 4 ( 2.0h KS / 3.0 ECTS)
        • 530.415 Argumentativno pisanje (= LA neu: Kurs 4, SLG.002) Dialog in argument (2.0h KS / 3.0 ECTS)
          Absolvierung im 3. Semester empfohlen
  • Bachelor-Lehramtsstudium Bachelor Unterrichtsfach Slowenisch (SKZ: 428, Version: 17W.2)
    • Fach: Sprachausbildung 2 (AAU) (Wahlfach)
      • SLG.002 Sprachausbildung 2 Slowenisch: Kurs 4 ( 2.0h KS / 3.0 ECTS)
        • 530.415 Argumentativno pisanje (= LA neu: Kurs 4, SLG.002) Dialog in argument (2.0h KS / 3.0 ECTS)
          Absolvierung im 3. Semester empfohlen

Gleichwertige Lehrveranstaltungen im Sinne der Prüfungsantrittszählung

Diese Lehrveranstaltung ist keiner Kette zugeordnet