Vortrag: The Effects of Written Feedback Types on Students' Academic Texts
Stammdaten
Titel: | The Effects of Written Feedback Types on Students' Academic Texts |
Beschreibung: | This pilot study investigates the effect of directive and non-directive feedback on student writers' text revision. The focus is on feedback at text and paragraph level and the effects will be categorised as 'no change', 'change but faulty' and 'successful'. Reasons for failure to react to the feedback are investigated by means of qualitative interviews. |
Schlagworte: |
Typ: | Poster-Präsentation |
Homepage: | http://eataw2017.org/ |
Veranstaltung: | EATAW2017 (London) |
Datum: | 20.06.2017 |
Vortragsstatus: |
Beteiligte
Günther Sigott (intern) |
|
Melanie Fleischhacker (intern) |
|
Jennifer Steiner (intern) |
|
Stephanie Sihler (intern) |
|
Zuordnung
Organisation | Adresse | ||||
---|---|---|---|---|---|
Fakultät für Kultur- und Bildungswissenschaften
Institut für Anglistik und Amerikanistik
|
AT - 9020 Klagenfurt |
||||
Universität Klagenfurt
SchreibCenter (SC)
|
AT - 9020 Klagenfurt am Wörthersee |
Kategorisierung
Sachgebiete | |
Forschungscluster |
|
Vortragsfokus |
Klassifikationsraster der zugeordneten Organisationseinheiten:
|
TeilnehmerInnenkreis |
|
Publiziert? |
|
Arbeitsgruppen |
|
Kooperationen
Forschungsaktivitäten
(Achtung: Externe Aktivitäten werden im Suchergebnis nicht mitangezeigt)
Projekte |
|
Publikationen |
|
Veranstaltungen | Keine verknüpften Veranstaltung vorhanden |
Vorträge |
|