Publication: Pädagogische Aspekte
Master data
Title: | Pädagogische Aspekte |
Subtitle: | „Es kann keine Pflanze sein, weil man es essen kann“ – wie sich Kinder Pflanzen vorstellen. |
Abstract: | Eine kurze Darstellung der Entwicklung von kindlichen Vorstellungen zu Pflanzen, sowie daraus abgeleitet Empfehlungen, wie Eltern mit ihren Kindern über Pflanzen reden sollten. |
Keywords: | Biologiedidaktik, Conceptual Change |
Publication type: | Article in compilation (Authorship) |
Publication date: | 2018 (Print) |
Published by: |
Flora@velden.eu – Bildung inklusive!
Flora@velden.eu – Bildung inklusive!
(
Verlag Heyn GmbH & Co KG;
C. Pichler-Koban, A. Fuchs, M. Jungmeier
)
to publication |
Title of the series: | - |
Volume number: | - |
First publication: | Yes |
Page: | pp. 29 - 31 |
Versionen
Keine Version vorhanden |
Publication date: | 2018 |
ISBN: |
|
ISSN: | - |
Homepage: | - |
Assignment
Organisation | Address | ||||
---|---|---|---|---|---|
Fakultät für Kultur- und Bildungswissenschaften
Institut für Unterrichts- und Schulentwicklung
|
AT - 9020 Klagenfurt am Wörthersee |
Categorisation
Subject areas | |
Research Cluster |
|
Peer reviewed |
|
Publication focus |
Classification raster of the assigned organisational units:
|
working groups | No working group selected |
Cooperations
No partner organisations selected
Research activities
All related research activities to this publication are shown here. With the link below, you can view them in the search view where you are also able to export them.
Show related search activities in search
Projects: |
|
Publications: | No related publications |
Events: | No related events |
Lectures: | No related lectures |
Articles of the publication
No related publications