Master data

Title: Wie kann inklusive Bildung im schulischen Setting gelingen? Anregungen für den Umgang mit heterogenen Lerngruppen
Subtitle:
Abstract:
Keywords: Inklusive Bildung, schulische Inklusion
Publication type: Article in compilation (Authorship)
Publication date: 2022 (Print)
Published by: Projektbezogene Kooperation von Schule und Universität
Projektbezogene Kooperation von Schule und Universität (2022)

M. Pissarek, M. Wieser, J. Koren, V. Kucher, V. Novak-Geiger
Waxmann Verlag GmbH

to publication
 ( Waxmann Verlag GmbH; M. Pissarek, M. Wieser, J. Koren, V. Kucher, V. Novak-Geiger )
Title of the series: -
Volume number: -
First publication: Yes
Page: pp. 75 - 89

Assignment

Organisation Address
Fakultät für Kultur- und Bildungswissenschaften
 
Institut für Unterrichts- und Schulentwicklung
Sterneckstraße 15
9020 Klagenfurt am Wörthersee
Austria
   office-ius@aau.at
http://ius.aau.at
To organisation
Sterneckstraße 15
AT - 9020  Klagenfurt am Wörthersee

Categorisation

Subject areas
  • 503006 - Educational research
  • 503025 - School pedagogy
Research Cluster
  • Educational research
Peer reviewed
  • No
Publication focus
  • Science to Science (Quality indicator: II)
Classification raster of the assigned organisational units:
working groups No working group selected

Cooperations

No partner organisations selected

Articles of the publication

No related publications