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Title: (Un)Gesunder Einfluss? Ambivalente Wirkungen des Influencer Marketings auf Instagram im Kontext der Ernährung
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Publication type: Abstract (Authorship)
Publication date: 27.06.2023 (Online)
Published by: Book of Abstracts Kommunikationswissenschaftliche Tage 2023 "Ambivalenzen in Kommunikation und Medien"
Book of Abstracts Kommunikationswissenschaftliche Tage 2023 "Ambivalenzen in Kommunikation und Medien" (2023)
to publication
 ( B. Alice, N. Ebner, I. Koinig, C. Seeger, C. Roth-Ebner, R. Scheiber, M. Wieser, F. Woschnagg )
Title of the series: -
Volume number: -
Issue: -
First publication: Yes
Version: -
Page: pp. 18 - 19

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Publication date: 27.06.2023
ISBN (e-book): -
eISSN: -
DOI: -
Homepage: https://www.aau.at/wp-content/uploads/2023/07/BookOfAbstracts_Final_web.pdf
Open access
  • Available online (not open access)

Assignment

Organisation Address
Fakultät für Sozialwissenschaften
 
Institut für Medien- und Kommunikationswissenschaft
Universitätsstraße 65 - 67
A-9020 Klagenfurt am Wörthersee
Austria
   mk@aau.at
https://www.aau.at/mk
To organisation
Universitätsstraße 65 - 67
AT - A-9020  Klagenfurt am Wörthersee

Categorisation

Subject areas
  • 508 - Media and Communication Sciences
Research Cluster
  • Public Health
  • Humans in the Digital Age
Peer reviewed
  • Yes
Publication focus
  • Science to Science (Quality indicator: III)
Classification raster of the assigned organisational units:
working groups No working group selected

Cooperations

No partner organisations selected

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