Publication: Wie Schulen lernen können
Master data
Title: | Wie Schulen lernen können |
Subtitle: | |
Abstract: | Von der Schulentwicklung als Trias von Organisations-, Unterrichts- und Personalentwicklung zu einem breiteren Verständnis von Schulentwicklung |
Keywords: | Organisationsentwicklung, Personalentwicklung, Schulentwicklung, Unterrichtsentwicklung |
Publication type: | Article in compilation (Authorship) |
Publication date: | 09.09.2022 (Print) |
Published by: |
Die Kunst des Widerstands
Die Kunst des Widerstands
(
StudienVerlag;
G. Fenkart, G. Khan-Svik, K. Krainer, N. Maritzen
)
to publication |
Title of the series: | Klagenfurter Beiträge zur Bildungsforschung und Entwicklung |
Volume number: | 6 |
First publication: | Yes |
Page: | pp. 25 - 27 |
Versionen
Keine Version vorhanden |
Publication date: | 09.09.2022 |
ISBN: |
|
ISSN: | - |
Homepage: | https://www.studienverlag.at/produkt/6250/die-kunst-des-widerstands/ |
Assignment
Organisation | Address | ||||
---|---|---|---|---|---|
Fakultät für Kultur- und Bildungswissenschaften
Institut für Unterrichts- und Schulentwicklung
|
AT - 9020 Klagenfurt am Wörthersee |
Categorisation
Subject areas | |
Research Cluster |
|
Peer reviewed |
|
Publication focus |
Classification raster of the assigned organisational units:
|
working groups |
|
Cooperations
No partner organisations selected
Research activities
All related research activities to this publication are shown here. With the link below, you can view them in the search view where you are also able to export them.
Show related search activities in search
Projects: | No related projects |
Publications: | No related publications |
Events: | No related events |
Lectures: | No related lectures |
Articles of the publication
No related publications