Publikationen
|
-
University Enterprise Cooperation for Human Resource Development
University Enterprise Cooperation for Human Resource Development
(2001)
M. Semmelrock-Picej, H. Mayr
Technology Management in the Knowledge Era. Proceedings of the Portland International Conference on Management of Engineering and Technology
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Unterscheidung von Bestands- und Flussgrößen
Unterscheidung von Bestands- und Flussgrößen
(2001)
G. Ossimitz, M. Waiguny
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Empirical Research in Online Trust: A Review and Critical Assessment
Empirical Research in Online Trust: A Review and Critical Assessment
(2003)
S. Grabner-Kräuter, E. Kaluscha
-
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
The Importance of Consumer Trust in the Adoption of Electronic Commerce
The Importance of Consumer Trust in the Adoption of Electronic Commerce
(2003)
E. Kaluscha
-
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Consumer Trust in Online Purchase Decisions: Empirical Findings and Managerial Implications
Consumer Trust in Online Purchase Decisions: Empirical Findings and Managerial Implications
(2003)
E. Kaluscha, S. Grabner-Kräuter
--
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Ansatzpunkte für die Entwicklung einer Pattern-Language zum Aufbau von Konsumentenvertrauen im Electronic Commerce
Ansatzpunkte für die Entwicklung einer Pattern-Language zum Aufbau von Konsumentenvertrauen im Electronic Commerce
(2003)
S. Grabner-Kräuter
-
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Wissensorientiertes Störungsmanagement zur Unterstützung von Prozessinnovationen
Wissensorientiertes Störungsmanagement zur Unterstützung von Prozessinnovationen
(2004)
M. Semmelrock-Picej, H. Mayr, H. Semmelrock
6. Konferenz zum Einsatz von Knowledge Management KnowTech 2004 - Wissensmanagement - Wandel, Wertschöpfung, Wachstum -
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Patterns for Consumer Trust in Electronic Commerce
Patterns for Consumer Trust in Electronic Commerce
(2003)
E. Kaluscha, S. Grabner-Kräuter
-
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Engendering Consumer Trust in E-Commerce: Conceptual Clarification and Empirical Findings
Engendering Consumer Trust in E-Commerce: Conceptual Clarification and Empirical Findings
(2003)
S. Grabner-Kräuter, E. Kaluscha
--
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Lessons Learned from University Enterprise Cooperatoin: Guidelines for Successful Customer Knowledge Management Projects
Lessons Learned from University Enterprise Cooperatoin: Guidelines for Successful Customer Knowledge Management Projects
(2004)
M. Zanker, H. Mayr, H. Semmelrock, M. Semmelrock-Picej
ECKM European Conference of Knowlede Management 2004
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Wissensmanagement zur Unterstützung von Innovationen
Wissensmanagement zur Unterstützung von Innovationen
(2004)
H. Semmelrock, H. Mayr, M. Semmelrock-Picej
Elektronische Geschäftsprozesse 2004
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Strenghtening the Position of Peripheral Regions by implementing Digital Value Chains (DVCs)
Strenghtening the Position of Peripheral Regions by implementing Digital Value Chains (DVCs)
(2004)
H. Mayr, R. Grascher, C. Steinberger, M. Semmelrock-Picej
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Userakzeptanz als zentrale Einflussgröße bei Prognosen im eCommerce
Userakzeptanz als zentrale Einflussgröße bei Prognosen im eCommerce
(2004)
G. Mödritscher, M. Waiguny, A. Toschkov
Elektronische Geschäftsprozesse 2004
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Knowledge-Oriented Project-Initiatives or How Companies Use their Knowledge to Create a Sustainable Order of Knowledge
Knowledge-Oriented Project-Initiatives or How Companies Use their Knowledge to Create a Sustainable Order of Knowledge
(2004)
R. Neumann, A. Müller-Stingl, W. Grillitsch
The 2nd Global Project and Manufacturing Management Symposium
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
The organisational order of knowledge
The organisational order of knowledge
(2003)
R. Neumann, A. Müller-Stingl
The 19 th EGOS Conference on Organisation Analysis Informing Social and Global Development
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Usability Evaluation for relationship oriented Websites
Usability Evaluation for relationship oriented Websites
(2005)
M. Waiguny, A. Toschkov
Innovation and the Knowledge Economy: Issues, Applications, Case Studies
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
KM contributions for the realisation of Shared Services: The Lead-Buyer-Concept, ICICKM
KM contributions for the realisation of Shared Services: The Lead-Buyer-Concept, ICICKM
(2005)
R. Neumann, A. Müller-Stingl, W. Grillitsch
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Ausgewählte Methoden der Bewertung von Intangible Assets: Entwicklung eines Business Excellence Navigators
Ausgewählte Methoden der Bewertung von Intangible Assets: Entwicklung eines Business Excellence Navigators
(2005)
R. Neumann, A. Müller-Stingl
-
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Cooperations & Networks: Knowledge Management along the way to Business Excellence
Cooperations & Networks: Knowledge Management along the way to Business Excellence
(2004)
W. Grillitsch, R. Neumann, A. Müller-Stingl
The International Conference on Intellectual Capital Knowledge Management
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Adding Collaboration to a Case-based Helpdesk System
Adding Collaboration to a Case-based Helpdesk System
(2003)
K. Schekotihin, H. Mayr, H. Semmelrock
Proceedings of the IASTED International Conference on Intelligent Systems & Control 2003 (ISC 2003)
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Measures for Improving Customer Orientation in Innovation Processes
Measures for Improving Customer Orientation in Innovation Processes
(2005)
H. Semmelrock, M. Semmelrock-Picej
2nd International Conference on Intellectual Capital, Knowledge Management and Organisational Learning
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Developing a knowledge and learning oriented system for experience management in high innovative processes
Developing a knowledge and learning oriented system for experience management in high innovative processes
(2005)
M. Semmelrock-Picej, H. Semmelrock
2nd International Conference on Intellectual Capital, Knowledge Management and Organisational Learning
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Knowledge Management Systems and Best Practices. Corporate Managements Way to Business Excellence: The Integrated Business Excellence Navigator (IBEN)
Knowledge Management Systems and Best Practices. Corporate Managements Way to Business Excellence: The Integrated Business Excellence Navigator (IBEN)
(2003)
A. Müller-Stingl, R. Neumann
The IADS International Confernece 2003
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Mobile Application for Resource Control: PDA-Unterstützung für EGP
Mobile Application for Resource Control: PDA-Unterstützung für EGP
(2004)
J. Kerschbaumer
Elektronische Geschäftsprozesse 2004
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Best Practices an lessons learned in Knowledge Management Projekts, presented and published at ECKM 2002
Best Practices an lessons learned in Knowledge Management Projekts, presented and published at ECKM 2002
(2002)
A. Müller-Stingl, R. Neumann, W. Grillitsch
The 3er European Conference on Knowledge Management
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Multi Channel Strategien bei Retail Banken
Multi Channel Strategien bei Retail Banken
(2006)
M. Waiguny, A. Toschkov, G. Mödritscher
BIT - Banking and Information Technology
Gesellschaft für Informatik e.V.
zur Publikation
-
Knowledge Management Certifikation
Knowledge Management Certifikation
(2005)
A. Müller-Stingl
-
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
DIAGNOSE UND
BEGLEITENDE DESIGNENTWICKLUNG
DIAGNOSE UND
BEGLEITENDE DESIGNENTWICKLUNG
(2003)
R. Neumann, A. Müller-Stingl, W. Grillitsch
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
A Methodology for Improving the Quality of Processes -"KM Certification"
A Methodology for Improving the Quality of Processes -"KM Certification"
(2005)
A. Müller-Stingl
IMISIO, the 3rd International Conference on Intelligent Management Systems in Operations
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Innovative project management through the use of knowledge management techniques
Innovative project management through the use of knowledge management techniques
(2005)
A. Müller-Stingl, W. Grillitsch, R. Neumann
The 6 th International conference of Sociocybernetics
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Development for corporate networks to foster regional opportunities for SMEs with the special focus on Knowledge Management, International Conference "Making Knowledge Work"
Development for corporate networks to foster regional opportunities for SMEs with the special focus on Knowledge Management, International Conference "Making Knowledge Work"
(2005)
A. Müller-Stingl
Proceedings of the International Conference "Making Knowledge Work"
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Chances and Risks of Knowledge Management Systems in Interorganisational Competence Centers
Chances and Risks of Knowledge Management Systems in Interorganisational Competence Centers
(2002)
W. Grillitsch, A. Müller-Stingl, R. Neumann
The 3rd European Conference on Knowledge Management
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
CRM Support in den Stadtwerken
CRM Support in den Stadtwerken
(2005)
W. Ebner, A. Toschkov, M. Waiguny, H. Semmelrock, G. Mödritscher
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Internes Customer Relationship Management
Internes Customer Relationship Management
(2005)
A. Toschkov, U. Liebhart, M. Waiguny, G. Mödritscher
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Customer Process Integration
Customer Process Integration
(2005)
A. Toschkov, M. Waiguny, G. Mödritscher
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Usability für Kommunikationshomepages
Usability für Kommunikationshomepages
(2005)
G. Mödritscher, M. Waiguny, A. Toschkov
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Flexible Kundenfeedback Messsysteme
Flexible Kundenfeedback Messsysteme
(2005)
M. Waiguny, D. Kropfberger, G. Mödritscher, A. Toschkov
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
The Role of Knowledge Oriented Systems for Open Innovation
The Role of Knowledge Oriented Systems for Open Innovation
(2005)
H. Semmelrock, M. Semmelrock-Picej, H. Mayr
Mass Customisatzion - Concepts, Tools, Realisation
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Supporting the Elicitation of Real Customer Needs for Innovation through Customer Knowledge Management
Supporting the Elicitation of Real Customer Needs for Innovation through Customer Knowledge Management
(2005)
W. Ebner, M. Semmelrock-Picej, M. Anzelak
ECKM European Conference of Knowledge Management 2005
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Establishing an organisational order of knowledge: an "inside" organisational perspective
Establishing an organisational order of knowledge: an "inside" organisational perspective
(2004)
R. Neumann, A. Müller-Stingl
The 5 th European Conference of Knowledge Management
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Performance Monitoring of CRM Initiatives
Performance Monitoring of CRM Initiatives
(2007)
S. Grabner-Kräuter, W. Mussnig, G. Mödritscher, M. Waiguny
Proceedings of the 40th Annual Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS'07)
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Consumer Confusion in Mass Customization
Consumer Confusion in Mass Customization
(2005)
M. Fladnitzer, M. Waiguny, S. Bidmon, R. Faullant, K. Matzler
Mass Customization Concepts - Tools - Realization
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
The role and function of leadership as a criteria for success: establishing the organisational framework for Business Excellence
The role and function of leadership as a criteria for success: establishing the organisational framework for Business Excellence
(2005)
A. Müller-Stingl
ECMLG 2005: The Wuropean Conference of IS Management, Leadership and Governance
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Kundenwissensorientiertes Entstörungsmanagement
Kundenwissensorientiertes Entstörungsmanagement
(2005)
M. Semmelrock-Picej, H. Semmelrock
I-Know`05, 5th international Conference on Knowledge Managment
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Customer Confusion in Online Hotel Booking
Customer Confusion in Online Hotel Booking
(2005)
K. Matzler, M. Waiguny
Information and Communcation Technologies in Tourism 2005
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Kundenüberforderung bei Online-Finanzdienstleistungen
Kundenüberforderung bei Online-Finanzdienstleistungen
(2005)
M. Waiguny, A. Toschkov
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Usability, Emotions and Customer Satisfaction in Online Travel Booking
Usability, Emotions and Customer Satisfaction in Online Travel Booking
(2006)
A. Toschkov, M. Waiguny, K. Matzler
Information Technologies in Travel and Tourism
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Qualitätssupport Internetplattformen
Qualitätssupport Internetplattformen
(2006)
A. Toschkov, M. Waiguny
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Enabling Cross-Project Knowledge Creation through "Knowledge Oriented Project Supervision", eBook "Experiences in Knowledge Management: A Portfolio of Case Studies"
Enabling Cross-Project Knowledge Creation through "Knowledge Oriented Project Supervision", eBook "Experiences in Knowledge Management: A Portfolio of Case Studies"
(2005)
W. Grillitsch, A. Müller-Stingl, R. Neumann
"Experiences in Knowledge Management: A Portfolio of Case Studies"
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Markenführung und Controlling - Der Markenwert in der Balanced Scorecard
Markenführung und Controlling - Der Markenwert in der Balanced Scorecard
(2006)
M. Waiguny, G. Mödritscher, D. Kropfberger
Werbe- und Markenforschung - Meilensteine, State of the Art, Perspektiven
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Strategische Verkaufstools: Bericht zur Phase 1 des Projektes eSPo
Strategische Verkaufstools: Bericht zur Phase 1 des Projektes eSPo
(2007)
G. Mödritscher, A. Toschkov, M. Waiguny
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Der Beraterarbeitsplatz der Zukunft: Ergebnisse einer Delphi Studie
Der Beraterarbeitsplatz der Zukunft: Ergebnisse einer Delphi Studie
(2007)
M. Waiguny, G. Mödritscher, A. Toschkov
Alpen-Adria-Universität Klagenfurt
zur Publikation
-
Knowledge Management in interorganisationalen Kompetenzzentren
Knowledge Management in interorganisationalen Kompetenzzentren
(2006)
R. Neumann, W. Grillitsch, A. Müller-Stingl
Knowledge Management in interorganisationalen Kompetenzzentren
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Management von Veränderungsmaßnahmen zur Verbesserung der Usabilty
Management von Veränderungsmaßnahmen zur Verbesserung der Usabilty
(2007)
M. Waiguny, A. Toschkov
Rundbrief des Fachausschußes Managment der Anwendugsentwicklung und -wartung im FB Wirtschaftsinformatik
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Knowledge Management in Technology Networks - an empirical research study, ECKM
Knowledge Management in Technology Networks - an empirical research study, ECKM
(2005)
W. Grillitsch, A. Müller-Stingl, R. Neumann
Proceedings of the 6th European Conference on Knowledge Management
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Enabling Cross-Project Knowledge Creation through "Knowledge Oriented Project Supervision"
Enabling Cross-Project Knowledge Creation through "Knowledge Oriented Project Supervision"
(2006)
R. Neumann, W. Grillitsch, A. Müller-Stingl
"Real-Life Knowledge Management. Lessons from the Field"
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Knowledge-oriented Project Management
Knowledge-oriented Project Management
(2006)
A. Müller-Stingl, R. Neumann, W. Grillitsch
Cybernetics and Systems
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Organisational order of knowledge: an "inside" organisational perspective
Organisational order of knowledge: an "inside" organisational perspective
(2006)
A. Müller-Stingl, W. Grillitsch, R. Neumann
STIQE 2006. Proceedings of the 8th International Conference on Linking Systems Thinking, Innovation, Quality, Entrepreneurship and Environment
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Consumer Confusion in eCommerce
Consumer Confusion in eCommerce
(2004)
M. Waiguny
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Benchmarking Studie erfolgreicher Kooperationen von Technologiezentren: Ausgewählte Technologienetzwerke in Österreich, Deutschland/Schweiz und Großbritannien
Benchmarking Studie erfolgreicher Kooperationen von Technologiezentren: Ausgewählte Technologienetzwerke in Österreich, Deutschland/Schweiz und Großbritannien
(2005)
A. Müller-Stingl, R. Neumann, W. Grillitsch
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Sharing Project Knowledge: Initiation, Implementation and Institutionisation, ECKM
Sharing Project Knowledge: Initiation, Implementation and Institutionisation, ECKM
(2006)
R. Neumann, W. Grillitsch, A. Müller-Stingl
Proceedings of the 7th European Conference on Knowledge Management
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Knowledge Sharing and Best Practices: Impacts from Applied Project Supervision
Knowledge Sharing and Best Practices: Impacts from Applied Project Supervision
(2006)
W. Grillitsch, A. Müller-Stingl, R. Neumann
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Strategies and Patterns for customer oriented Product Configuration to avoid Mass Confusion
Strategies and Patterns for customer oriented Product Configuration to avoid Mass Confusion
(2007)
G. Mödritscher, M. Waiguny, A. Toschkov
Customer Interaction and Customer Integration
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
To know, what you know at the right time: knowledge visualisation and sharing via a cartographic process-oriented approach
To know, what you know at the right time: knowledge visualisation and sharing via a cartographic process-oriented approach
(2007)
A. Müller-Stingl, W. Grillitsch, R. Neumann
-
Alpen-Adria-Universität Klagenfurt
zur Publikation
-
To Know What You Know at the Right Time: Knowledge Visualisation and Sharing Via a Cartographic Process-Oriented Approach
To Know What You Know at the Right Time: Knowledge Visualisation and Sharing Via a Cartographic Process-Oriented Approach
(2007)
R. Neumann, W. Grillitsch, A. Müller-Stingl
Hands-On Knowledge Co-Creation and Sharing: Practical Methods and Techniques
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Prognosis based on Customer Segments to improve the estimation of Customer Lifetime Value
Prognosis based on Customer Segments to improve the estimation of Customer Lifetime Value
(2007)
A. Toschkov, W. Mussnig, M. Waiguny, G. Mödritscher
4th Research Conference on Relationship Marketing and CRM
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Spoiled for choice: Consumer Confusion in Internet-Based Mass Customization
Spoiled for choice: Consumer Confusion in Internet-Based Mass Customization
(2007)
K. Matzler, M. Waiguny
Innovative Marketing
Alpen-Adria-Universität Klagenfurt
zur Publikation
-
TOMI-Customer Knowledge Model
TOMI-Customer Knowledge Model
(2008)
M. Semmelrock-Picej
9th ECKM European Conference on Knowledge Management
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Vertriebsunterstützendes Kundenwissensmanagement eines Energiedienstleisters für einen aktiven Klimaschutz
Vertriebsunterstützendes Kundenwissensmanagement eines Energiedienstleisters für einen aktiven Klimaschutz
(2008)
M. Anzelak, J. Kerschbaumer, M. Semmelrock-Picej
Know Tech 2008, 10th Conference on IT-aided Industrial Knowledge Management
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
-
Usability dimensions and their emotional outcome
Usability dimensions and their emotional outcome
(2008)
A. Toschkov, M. Waiguny, M. Zaglia
Proceedings EMAC 2008
Kein Verlag ausgewählt
zur Publikation
|
Vorträge
|
-
Vertriebsunterstützendes Kundenwissensmanagement eines Energiedienstleisters für einen aktiven Klimaschutz
Vertriebsunterstützendes Kundenwissensmanagement eines Energiedienstleisters für einen aktiven Klimaschutz
M. Semmelrock-Picej
Frankfurt
seit 07.10.2008
Zum Vortrag
-
Unterstützung des Innovationsprozesses durch ein wissensorientiertes Risikomanagementsystem bei Infineon Technologies Austria AG
Unterstützung des Innovationsprozesses durch ein wissensorientiertes Risikomanagementsystem bei Infineon Technologies Austria AG
M. Semmelrock-Picej
München
seit 25.10.2006
Zum Vortrag
-
Wissensorientiertes Störungsmanagement zur Unterstützung von Prozessinnovationen
Wissensorientiertes Störungsmanagement zur Unterstützung von Prozessinnovationen
M. Semmelrock-Picej
München
seit 25.10.2004
Zum Vortrag
-
Kundenwissensorientiertes Enstörungsmanagement
Kundenwissensorientiertes Enstörungsmanagement
M. Semmelrock-Picej
Graz
seit 01.07.2005
Zum Vortrag
-
Managementsysteme im GESMA
Managementsysteme im GESMA
A. Müller-Stingl
Klagenfurt
seit 10.07.2007
Zum Vortrag
-
Strategies and Patterns for customer oriented Product Configuration to avoid Mass Confusion
Strategies and Patterns for customer oriented Product Configuration to avoid Mass Confusion
M. Waiguny, G. Mödritscher, A. Toschkov
Hamburg-Harburg
seit 22.06.2007
Zum Vortrag
-
Erfolg durch eTourism: Beherberungsbetriebe in Kärnten
Erfolg durch eTourism: Beherberungsbetriebe in Kärnten
M. Waiguny
Kärntner Tourismusschulen
seit 24.10.2007
Zum Vortrag
-
Usability, Emotions and Customer Satisfaction in Online Buying Behavior
Usability, Emotions and Customer Satisfaction in Online Buying Behavior
A. Toschkov, M. Waiguny, K. Matzler
Lausanne
seit 18.01.2006
Zum Vortrag
-
Multi-Channel-Strategien in Retail-Banken: Stand und Entwicklungsperspektiven im deutschsprachigen Raum
Multi-Channel-Strategien in Retail-Banken: Stand und Entwicklungsperspektiven im deutschsprachigen Raum
G. Mödritscher, A. Toschkov, M. Waiguny
Passau
seit 22.02.2006
Zum Vortrag
-
Consumer confusion in Mass Customization
Consumer confusion in Mass Customization
M. Waiguny
Klagenfurt/Austria
seit 02.06.2005
Zum Vortrag
-
Usability Evaluation for relationship oriented Websites
Usability Evaluation for relationship oriented Websites
A. Toschkov, M. Waiguny
Ljubljana
seit 19.10.2005
Zum Vortrag
-
Status Quo: Customer Focused Management
Status Quo: Customer Focused Management
G. Mödritscher, S. Grabner-Kräuter
Klagenfurt
seit 05.10.2006
Zum Vortrag
-
The organisational order of knowledge - interpretations of knowledge based companies.
The organisational order of knowledge - interpretations of knowledge based companies.
G. Neumann
Copenhagen, Denmark.
seit 03.07.2003
Zum Vortrag
-
Establishing an Organisational Order of Knowledge.
Establishing an Organisational Order of Knowledge.
A. Müller-Stingl
Conservatoire National des Arts et Metiers (CNAM), Paris, France
seit 30.09.2004
Zum Vortrag
-
Wissensmanagement
Wissensmanagement
A. Müller-Stingl
"Johannes Kepler Universität Linz
seit 24.06.2003
Zum Vortrag
-
Customer Value - zwei Seiten der Medaille
Customer Value - zwei Seiten der Medaille
M. Waiguny, A. Toschkov, G. Moedritscher
Klagenfurt
seit 05.10.2006
Zum Vortrag
-
Wege zur Erreichung und Sicherung von Web-Quality
Wege zur Erreichung und Sicherung von Web-Quality
A. Toschkov, M. Waiguny
Klagenfurt
seit 15.09.2006
Zum Vortrag
-
Knowledge Management in Technology Networks.
Knowledge Management in Technology Networks.
W. Grillitsch
University of Limerick, Ireland
seit 09.09.2005
Zum Vortrag
-
Aktuelle Trends im mobile Business
Aktuelle Trends im mobile Business
A. Toschkov, G. Mödritscher
Klagenfurt
seit 27.02.2004
Zum Vortrag
-
Development for Corporate Networks to Foster Regional Opportunities for SMEs.
Development for Corporate Networks to Foster Regional Opportunities for SMEs.
A. Müller-Stingl
University of Stirling, Scotland
seit 26.10.2005
Zum Vortrag
-
Consumer Confusion in eCommerce
Consumer Confusion in eCommerce
M. Waiguny
Naklo, Slo.
seit 22.10.2004
Zum Vortrag
-
Userakzeptanz als zentraler Einflussfaktor für Prognosen im eCommerce
Userakzeptanz als zentraler Einflussfaktor für Prognosen im eCommerce
M. Waiguny, A. Toschkov, G. Mödritscher
Klagenfurt
seit 18.09.2004
Zum Vortrag
-
Chances and Risks of Knowledge Management Systems in interorganisational Competence Centers (CC).
Chances and Risks of Knowledge Management Systems in interorganisational Competence Centers (CC).
A. Müller-Stingl
Trinity College, Dublin, Ireland
seit 24.09.2002
Zum Vortrag
-
Knowledge Management Systems and Best Practices. Corporate Management’s Way to Business Excellence: “The Integrated Business Excellence Navigator (IBEN)”.
Knowledge Management Systems and Best Practices. Corporate Management’s Way to Business Excellence: “The Integrated Business Excellence Navigator (IBEN)”.
A. Müller-Stingl
IST - Instituto Superior Técnico (Centro de Congressos), Rua Alves Redol, Lisbon, Portugal.
seit 04.06.2003
Zum Vortrag
-
Best Practices and Lessons Learned in Knowledge Management Projects.
Best Practices and Lessons Learned in Knowledge Management Projects.
G. Neumann
Trinity College, Dublin, Ireland
seit 24.09.2002
Zum Vortrag
-
State of the Art in Knowledge Management.
State of the Art in Knowledge Management.
A. Müller-Stingl, W. Grillitsch
Schönleiten
seit 10.11.2003
Zum Vortrag
-
Cooperations & Networks.
Cooperations & Networks.
W. Grillitsch
Ryerson University, Toronto, Canada
seit 30.10.2004
Zum Vortrag
-
Knowledge-oriented project-initiatives.
Knowledge-oriented project-initiatives.
A. Müller-Stingl
University of Siegen
seit 07.05.2004
Zum Vortrag
-
Knowledge Management Insight
Knowledge Management Insight
A. Müller-Stingl, W. Grillitsch
Lakeside Science and Technology Park, Universität Klagenfurt
seit 27.01.2005
Zum Vortrag
-
Consequences of customer confusion in online hotel booking
Consequences of customer confusion in online hotel booking
M. Waiguny, K. Matzler
Innsbruck, Austria
seit 26.01.2005
Zum Vortrag
-
The Role and Function of Leadership as a Criteria for Success
The Role and Function of Leadership as a Criteria for Success
A. Müller-Stingl
Blackhorse House, Reading University, UK /
seit 08.06.2005
Zum Vortrag
|